17 Şubat 2008 Pazar

Aslı Enver Fotoğrafları (03)

17 yorum:

Adsız dedi ki...

aslı enver güzel birisi ama onu ve onu seven kişiler için uşalabileceğimiz bir site veya msn ye olsan daha ii olabalar

Adsız dedi ki...

aslı enver cok tatlı sempatik ve iyi bır kız ama sıtesi ve msn olsa olmadı sıtesinde sohbet etme sansımız olsa daha gzl olcak onu cok seviyoruz hayatta basarıılar dılerim mutlu olman dileklerle....

Adsız dedi ki...

aslı enver seni çok seviyorum çok tatlı ve çok güzelsin sen bir harikasın

Adsız dedi ki...

selam arkadaslar ben aslı enverin arkadaşıyım adım ecem çocuklumuz beraber geçti filimde rol ama gerçekte benim arkadasım bir melektir lütfen kötü yorum yazmayınız!!!!

Adsız dedi ki...

sen çok güzel bır kıssın.çok sempatıksın.senı kendıme örnek alıorum.bu arada dağhana çoook selamımızı sole.onu çok sevıoruz.hastasıyız.özellıkle ben aşııığıımm.senı de sevıoruz.senın yerın ayrı onun kı ayrı.byeee
öptük

Adsız dedi ki...

aslı enver en beğendiğim oyuncu onu pelinden daha çok sewiyorum aslında pelini sewiyorum asla diyemem aslı sen 1numarasın bende arkadaşlara katılıyorum en azndan bi msn olsa tanışma fırsatı olurdu!sen dizide deniz deil daa iyilerine layıksın seni çk sewiorm buna emin olabilirsin=)ecem abla yardım et lütfen tanıştır bizi=)ecem ablacım sen meraq etme onu üzen karşısında bni bulur!!!

Adsız dedi ki...

evet ece arkadaşıma katılıyorum.aslı daha genc bi oyuncu yani yanlışınımı gördünüz bimiyorum ama abartılı yorumlar yapılmış bazı resimlerine şöyleki çıkın istiklal caddesine sorun geçen insanlara oyunculuğu ve fizi hakındaki yorumları 10 kişiden 9u size gzl cvplar vericektir sizde arkadaşınızın arkasında durun destek olun onun morelini bozunce ne geçiyo elinize anlamam yane geri o kendini bilir takmıyodur ama etkilendigi zamanlarda olur.. alp_time41@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlara katılıyorum bir ulaşma adresi olsa ayrıca her fotoğrafındaki gibi çok güzelsin

Adsız dedi ki...

slm aslı senın en ıyı hayranın benım bunu bıl sen benı hayata getırdın

Adsız dedi ki...

aslı cok guzelsın senın en ıyı hayranın benım buna inan senı cok sevıyoruz

Adsız dedi ki...

kavak yellerinin en güzel kzı mine onu cok begeniyoum benim kız akdaşımda aynı mineye benziyor mineye hayranım minenin resimlerini çıkarttım her gün ona bakıyorum mine coooooooooooook güzel hepsini seviyorum ama mineyi cokkk seviyorum

Adsız dedi ki...

aslı enver yani mine ekranların en tatlı sarışını ben onu çok seviyorum ona başarılar diliyorum onu öptüm işallah bir gün karşılaşırız...

Adsız dedi ki...

aslı enver yani mine ekranların en tatlı sarışını ben onu çok seviyorum ona başarılar diliyorum onu öptüm işallah bir gün karşılaşırız...

hilal dedi ki...

ben aaslı enveri çok seviyorum aslı abla bide senin msn adresini alsam başka hiç bi şey istemem aslı abla ile gören yada konuşanlar dünyanınn en şanslı kişileri aslı abla harikasın ben senin en büyük hayranınım keşke bi de senle konuşabilseydim hayatında mutluluklar dilerim aslı abla

Adsız dedi ki...

aslı nın kılo vermesı gerek herzamn dızıde uzun gıyıyo ekranda oldugu ıcın gende kendı bılır

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben Aslı Enver'in eski menejeriyim.Eski olmasının sebebi KAVAK YELLERİNİN sezon finaline girmesidir.Onunla eğer tanışmak,görüşmek istiyorsanız eğer gelen günlerde bir Fun Club açılacaktır.Açılınca sizlere ulaştıracağımdan emin olun.Aslı ablanız İnternete fazla giremiyor.Çünkü biliyorsunuz ki yopun program var.Sizler de lütfen olumlu davranın.Benim adım ise Ayşen BALCI.Msn ye gelince Aslı Enverib msn si yok o yüzden kimseye inanmayım!

Adsız dedi ki...

bence cok guzel bır kız ona hayranım fotografları odmda gece yatarken bakıyorum cunku bana cok benziyosun filımdeki rolle ve grcek hlinle